Kost het geld om klant te worden van de technische unie?

Hallo,

Kost het geld om als installateur klant te worden van de technische unie?
Uiteraard betaal je voor de gewenste materialen.
Echter word mij nergens echt duidelijk of daarnaast er nog eventuele (eenmalige) aanmeld kosten verbonden zijn aan klant worden bij de technische unie .

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt alleen maar klant worden met een kvk nummer en btw nummer de technische unie is een groothandel. Je hoeft je alleen maar aan te melden en je krijg je inlog van hun site en je kunt bij hun bestellen.
ronron1212
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Duidelijk.
Ik ben sinds een dag in het bezit van een kvk en btw nummer..echter vroeg ik mij af..of er m.b.t de aanmelding nog kosten aan verbonden zijn.
Of dat dit net zoals bijvoorbeeld de Makro of Sligro gewoon gratis is .
Zolang je inderdaad je kvk en btw nummer maar door geeft.