Hoe maak ik mijn bedrijf onzichtbaar voor dieven?

Ik heb sinds januari een bedrijf, een eenmanszaak. Voor google ben ik vindbaar. Alle bedrijven staan op internet. Lekker handig voor inbrekers om te zien wat het bedrijf doet en wat voor apparaten er te vinden zijn. Kan ik onzichtbaar worden, of alleen wat ik doe? Ik vind het niet zo'n fijn idee na een reeks inbraken in onze woonplaats. Is het niet de goden verzoeken als de KVK dit op internet gooit?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K
ronron1212
5 jaar geleden
KvK gooit jou niet op internet
tinus1969
5 jaar geleden
@ronron1212, in d praktijk wel. KvK schendt de AVG en verkoopt allerlei gegevens.

Antwoorden (1)

Het vestigingsadres van een bedrijf is altijd openbaar, daar kun je niets aan veranderen. Dat het vestigingsadres opembaar is volgt uit de Handelsregisterwet.

Je priveadres kun je onder voorwaarden laten afschermen maar dat helpt niet als priveadres en vestigingsadres hetzelfde zijn.

Voor hetgeen mogelijk is: zie de bron.
De KvK-gegevens zijn door iedereen (tegen betaling) op te vragen, al dan niet rechtstreeks bij de KvK, maar het is niet zo dat de KvK ze op de een of andere manier in een zoekmachine als Google dumpt.
Toegevoegd op 16 december 2018 15:54: tekst
Computoon
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank voor je reactie. Het vestigingsadres is hetzelfde als mijn privéadres. Welke bron?
ronron1212
5 jaar geleden
Het is openbaar maar allen tegen betaling te verkrijgen
Computoon
5 jaar geleden
De bron die nu in het antwoord staat. Die kon ik niet gelijktijdig aan het antwoord toevoegen (mobiele telefoon).