Kun je subsidie krijgen als Youtuber?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik kan het niet uitsluiten, maar het zou me zeer verbazen als het wel zo is. Subsidie wordt gegeven om een bepaalde activiteit te stimuleren, maar volgens mij heeft Youtube geen stimulans nodig.
TurfGraver
6 jaar geleden
Natuurlijk. Als uw recht op subsidie heeft staat dit los van of u op youtube zit of niet.
ronron1212
6 jaar geleden
@TurfGraver welke subsidies kan je dan zo maar krijgen?
TurfGraver
6 jaar geleden
@ronron1212 Huursubsidie bijvoorbeeld, als je er recht op hebt natuurlijk.
TurfGraver
6 jaar geleden
Welk subsidie wordt er geweigerd omdat je op youtube zit?
ronron1212
6 jaar geleden
@Turfgraver hij zal geen prive of wel persoonlijke subsidies bedoelen maar bedrijfsmatige.
TurfGraver
6 jaar geleden
Ook voor die subsidies maakt het niks uit of je op youtube zit of niet.
ronron1212
6 jaar geleden
@Turfgraver juist omdat hij op youtube zit en daarvoor een subsidie wil hebben.
TurfGraver
6 jaar geleden
Kun je subsidie krijgen als mens?
Wat is een youtuber? Wellicht door wat je doet met behulp van o.a. het medium youtube zou je een subsidie kunnen krijgen, maar niet voor het gebruik van het medium zelf.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@TurfGraver, volgens mij was het volkomen duidelijk dat de vraagsteller doelde op een subsidie in relatie tot zijn/haar activiteiten als Youtuber. Dat iemand huursubsidie kan krijgen heeft hier dus helemaal niets mee te maken. En nee, voor het simpele feit dat je een mens bent, kun je geen subsidie krijgen.
TurfGraver
6 jaar geleden
Tsss, gevoel voor humor is ver zoek hier...
<--3
ronron1212
6 jaar geleden
@TurfGraver welke humor?

Antwoorden (1)

Nee, als je via Youtube rijk wil worden, dan zal je het toch helemaal zelf moeten doen.