Ik heb een fabrikant van toiletblokjes ontmoet en ik wil graag leveren aan grote jongens ( action etc) hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
Erna55
6 jaar geleden
Ik begrijp het niet: je hebt iemand ontmoet en nu wil je iets leveren ?
De fabrikant heeft daar toch personeel voor ?

Antwoorden (1)

Al die grote bedrijven hebben al contracten, maar zij zoeken continu andere leveranciers, die met een betere/scherpere offerte komen.

Ergo, maak een mooie offerte, neem zelf als organisator van dit moois genoegen met een minder dan gemiddelde winst en lok op die manier opdrachtgevers/klanten.

Contact leggen met beide partijen en een voor iedereen gunstige prijs bedingen, contracten tekenen en dan de logistiek etc. regelen...
Nee, daar moet je natuurlijk ook al mee bezig zijn, dat moet al in orde en geregeld zijn, daar mag het iig niet op afspringen.

Informeer eens bij de Kamer van Koophandel, zij hebben bv dagcursussen voor beginnende ondernemers en veel informatie.