wat werd er vroeger gemaakt in de Philipsfabriek waar nu Piet Hein Eek zijn meubels maakt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Eén van de weinige gebouwen die blijft staan op Strijp R is het RK-complex. In het uit de jaren vijftig van de vorige eeuw daterende gebouw was ooit de keramische werkplaats van Philips. Hier werden onderdelen voor radio’s en televisie gemaakt.