Hoe noem je een bedrijf/persoon die àlle (legale) producten of diensten levert ?

Ik wil een bedrijf oprichten voor groothandelaren en particulieren.
Een bedrijf dat werkelijk alle producten en diensten kan leveren.
Met alle bedoel ik ook echt alles dus bijvoorbeeld een particulier die een kermisattractie wilt of een groothandel die 1500kg vis wilt.

Mijn vraag nu: hoe noem je zo'n bedrijf? bijv. een groothandelaren hebben een groothandel.

Ik kan er zelf niet opkomen. Alle zakelijke contacten heb ik al wel.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6K

Antwoorden (3)

Je zou het een handelsonderneming kunnen noemen, maar je zult wel moeten beschrijven wát je verhandelt. Levende have en levensmiddelen vereisen bijvoorbeeld veel specialistische kennis en opslagmogelijkheden.
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
Misschien wil de vraagsteller alleen klanten en producenten met elkaar in contact brengen en hoeft hij de producten zelf niet te verhandelen, op te slaan of te vervoeren.
Waarschijnlijk bedoel je het woord "totaalleverancier", maar ook die zijn meestal gespecialiseerd, bijvoorbeeld in horeca-producten.
7 jaar geleden
Tenzij je alles zelf wilt maken, inkopen, opslaan en versturen en alle diensten zelf wilt leveren door mensen die bij jouw in dienst zijn (wat me een vrij onhaalbare kaart lijkt) vermoed ik dat het woord dat je zoekt een "dropshipper" is (voor goederen) of een bemiddelingsbureau/bedrijf.

Je bundelt aan de ene kant leveranciers en aan de andere kant klanten, en jij bent daarin de tussenpersoon waarmee ze met meerdere klanten / leveranciers zaken doen. Dergelijke constructies zie je bijvoorbeeld bij Bol.com, Amazone, Wish, alleen wil jij er ook diensten bij betrekken ; daar ken ik zo niet 123 een equivalent van.