Moet ik €50 betalen aan de Kamer van Koophandel als ik in mijn onderneming een nieuwe activiteit erbij wil gaan uitvoeren?

Voor de inschrijving heb ik €50 betaald, om een andere dienst erbij te gaan aanbieden, moet ik dan weer €50 betalen aan de Kamer van Koophandel?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, één keer is voldoende.
Alleen bij een voortzetting, overname, splitsing of fusie waarbij een nieuwe inschrijving in het Handelsregister ontstaat met een nieuw KvK-nummer, betaal je nogmaals dit bedrag.
SimonV