Waar vind ik een lijst met pas ingeschreven bedrijven?

Wanneer je je wel eens in hebt geschreven bij de Kamer van Koophandel weet je dat ze vragen of ze jouw gegevens door mogen geven voor marketingdoeleinden.

Is het mogelijk om ook inzage in deze lijst te krijgen?

Vaak zie je namelijk bedrijven die andere startende bedrijven bellen om bepaalde diensten aan te bieden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Ja die lijst kan je kopen bij de kvk
Je kan dan kiezen uit welke catogerieen je wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Heb je ook een idee hoe deze lijsten heten? of een link?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.kvk.nl/handelsregister/adressenbestand/
Hier kan je een selectie maken,
ik denk dat de prijs je tegen gaat vallen, maar je kan met de selectie ook zelf een lijst gaan maken.
Op drimble kun je dit gratis inkijken per provincie