waar staat je salaris in je jaarplanning bij een eenmanszaak?

ik ben een jaarplanning aan het maken voor mijn afstudeerproject echt kom ik niet uit het volgende. Ik moet een jaarplanning maken voor een eenmanszaak maar heb ook een salaris wat ik moet verwerken. weten jullie waar ik dit in de tabel moet plaatsen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nergens. Als je een eenmanszaak hebt, heb je geen salaris. Je bent namelijk geen werknemer en ook geen directeur-grootaandeelhouder van een BV. In dat laatste geval ben je wel een werknemer, namelijk in dienst van je BV.

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb je echter als eigenaar van een eenmanszaak werknemers in dienst (want dat kan natuurlijk wel) dan komen de salariskosten van die werknemers terecht op de debetzijde van de resultatenrekening, net als alle andere kosten overigens. Dit was echter de vraag niet, want je schrijft "waar staat je salaris".
Computoon