Ben ik nou bedrogen door een tweede handelaar bij bol.com? en zoja wat moet ik nu doen?

Ik heb zojuist Assasin creed Unity gekocht voor 99,99 (het hele pakket)
Nu hoor ik een code te krijgen die ik kan inlossen voor extra content.
Wanneer ik deze gebruik staat
''Dit playstation Network-cardnummer is reeds gebruikt.''
''Controleer uw invoer.''
''(E-82000130)''

Dus nu is mijn vraag.. Ben ik opgelicht?
Wat moet ik doen?
Wat kan ik doen?
Moet ik naar Ubisoft bellen?

ik heb de verkoper al gemaild en hij wist er niks van omdat de doos nog nooit open gemaakt was volgens hem.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
capthavoc
9 jaar geleden
Was die code afgedekt ? met laagje ?
De game serial werkt verder wel ?
zonder die extra content ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De code was afgedekt met een laagje.
De game werkte verder wel zonder extra content.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry nee het laagje ontbrak.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan ben je gewoon bedrogen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou hier: https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action
kun inloggen, en proberen daar je code te 'redeemen' op een PS gaat het soms mis... Als je hier tegen dezelfde error aanloopt zou ik die 2ehands meneer even een mailtje sturen...
ronron1212
9 jaar geleden
Heb je nu bij bol.com gekocht of elders?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij bol.com bij een twee handse verkoper

Antwoorden (1)

De tweedehands verkoper krijgt na 3 weken pas zijn geld via Bol over gemaakt, dus het is belangrijk om direct actie te ondernemen en Bol te contacten, gezien het feit dat de verkoper niet van plan is zijn medewerking te verlenen. Meld dat je het pakket retour wilt verzenden, zodat Bol het geld in elk geval terug stort naar jou. Het kost je dan alleen verzendkosten en zorg dat je een afleverbewijs ontvangst van Post.nl. De verkoper ontvangt dan in elk geval géén geld van Bol.
Kijk wel eventjes bij de Verkoper wat hij aan voorwaarden heeft staan op zijn site betreffende retourneren.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Z512099
9 jaar geleden
+ van mij, goed antwoord.