Wat voor tekst gebruik ik?

Ik wil aan mijn klanten een herinnerings email of sms gaan sturen maar wat kan ik het beste neer zetten voor tekst?

Terherinnering dat u dindag een afspraak heeft om 14.00 uur bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
15.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met nette woorden en zo

Antwoorden (3)

Geachte klant bij dezen wil ik u er aan herinneren dat wij a.s. dinsdag om 14.00 uur een afspraak met u hebben staan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet te veel woorden aan vuil maken, gewoon heel simpel:

Herinnering:

Afspraak, dinsdag 30 maart, 10:00 uur.

Met vriendelijke groet,

Claudiatje

Zo doet onze tandarts het altijd en ik vind het wel prettig. Je ziet direct waar het om gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan beter een bevestigings mail sturen waarin je de afspraak bevestigd.
Een herinneringsmail zou kunnen worden opgevat alsof je je klant zo laag inschat dat hij of zij de afspraak niet kan onthouden.