Kunnen 2 bedrijven op 1 pinapparaat?

Hallo allemaal, Ik heb een vraag met betrekking op mijn bestaande pinapparaat. Ik heb nu de mogelijkheid klanten te laten pinnen via een vast pinapparaat. Nu ga ik samenwerken met iemand bij mij in het bedrijf die zelfstandig is. Is er een mogelijkheid dat als er een klant voor die persoon komt en wil afrekenen via pin dat ik via een toets op het apparaat zijn account kan aanzetten zodat de bijschrijving op zijn rekening plaats vindt. Dus bijvoorbeeld account 1 (ik) account 2 (hij). Is er iemand die mij hier antwoord op kan geven? Met vriendelijke groet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat gaat niet en kan ik ook zeker niet aanbevelen.
Ik ken twee ondernemers die goede vrienden waren. Gebruik van één pinapparaat.
Dat heeft geleid tot stevige ruzies. Zij hadden maar één account. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je twee rekeningen kunt koppelen. Maar zelfs als dat zou kunnen: niet doen. WIe controleert wat er ingetoetst wordt?