Bestaat er een site waar je kunt leren om een bedrijfslogo te maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de zin van weten hoe je een goed logo kan maken of hoe je een logo kan tekenen?

Antwoorden (1)

Zoiets kan je naar mijn mening niet leren. Iedereen heeft namelijk een andere kijk op wat wel of niet een goed bedrijfslogo is.

Als ik jou was zal ik gewoon wat gaan klooien in Photoshop of InDesign (beide van Adobe). Op die manier leer je het 't snelst.

Succes!