Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe bewijs is het voor mij gunstig uitgevallen marktonderzoek?

dit is een vervolg op mijn eerder gestelde vraag, ik krijg alleen maar positieve reacties op mijn plan, maar hoe maak ik dat aannemelijk bij mijn financier?

Toegevoegd na 6 minuten:
het moet zijn; hoe bewijs ik het voor mij gunstig uit........

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
781
ronron1212
10 jaar geleden
Hoe doe je dat markt onderzoek dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mijn plan is bedoeld voor de paardenhouders en in mijn provincie ken ik er z`on 80% en iedereen is enthousiast maar hoe bewijs ik dat aan een bankier die geen verstand van een paard heeft.
Poet
10 jaar geleden
Ga eens met een stalletje op een paarden-fair staan of zoiets
ronron1212
10 jaar geleden
Hoe weet je dat ze enthousiast zijn?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door een enquete in te laten vullen, waar je de deelnemers wat gegevens van zichzelf laat invullen voordat ze aan de enquete beginnen, bijv naam en telefoonnummer. Vervolgens print je de enquetes uit en/of je bundelt de schriftelijke enquetes en deze overhandig je aan je financier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vraag aan een aantal paarden-houders om -onder voorbehoud van het rond krijgen van je bedrijf- de dienst te bestellen, compleet met een prijsafspraak.

Toegevoegd na 54 seconden:
Het lastige van een enquete is dat er altijd een verschil zit in wat mensen zeggen en wat ze écht gaan kopen

Toegevoegd na 8 minuten:
Vraag eens aan een paar boekhouders en/of accountants die te maken hebben met paardenhouderij. Zij hebben goed zicht op de manier waarop er in die sector gekomen wordt tot beslissingen over uitgaven. Daartoe kun je ze gewoon eens spreken voor een uurtje tegen uurtarief. Vraag ze naar het realiteitsgehalte van het marktonderzoek.
Maak een verslag waar ze hun handtekening onder zetten en stuur dat naar de financier.

Toegevoegd na 14 minuten:
Vraag eens aan een paar boekhouders en/of accountants die te maken hebben met paardenhouderij. Zij hebben goed zicht op de manier waarop er in die sector gekomen wordt tot beslissingen over uitgaven. Daartoe kun je ze gewoon eens spreken voor een uurtje tegen uurtarief. Vraag ze naar het realiteitsgehalte van het marktonderzoek.
Maak een verslag waar ze hun handtekening onder zetten en stuur dat naar de financier.

Toegevoegd na 15 minuten:
Sorry, das 2x hetzelfde
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding