wat rekent een administratiekantoor voor het aanvragen van een uistelregeling?

Ik ontving mijn mijn admin kantoor een nota van 115, ex voor het aanvragen van een uistelregeling. Op de site van de belasting zie ik dat dit het invullen is van 1 formuliertje met 1 nummer erop. Is dit een normaal bedrag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De prijs is normaal voor het vragen van uitstel + het vezorgen / indienen van de aangifte. Het aanvragen van uitstel gaat meestal met een paar tientallen of nog meer tegelijk.
fisbel
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan begrijp ik niet dat het normaal is, ik zag het formulier van de belasting en het lijkt idd een massaal invullijstje. Dan is 139 (2 uurlonen voor een admin kracht?) toch best veel?
fisbel
10 jaar geleden
€ 139 voor 2 uur werk is niet abnormaal.
Computoon
10 jaar geleden
Ik vind het erg veel.