Kan ik een facebookpagina van iemand anders laten verwijderen?

Mijn bedrijf steeds ingeschreven bij de KvK.

Ik vroeg mij af, er bestaat een pagina die de naam van mijn bedrijf heeft, ene Dj ...
(Ook Google staan ze nog redelijk hoog, ik heb nog geen SEO gedaan).

Kan ik deze pagina laten verwijderen voor het gebruik van mijn naam?

Groeten,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Nee, iemand anders zijn/haar facebookpagina kan jij niet laten verwijderen. Wat je wel kunt doen is diegene benaderen en vragen of hij/zij de pagina wil verwijderen. Die ander was in elk geval eerder met die naam bekend bij facebook dan jij, anders waren de rollen nu omgedraaid en kon hij/zij nu geen account aanmaken met die naam.