Mijn partner en ik hebben allebei een eigen bedrijf in beetje dezelfde branche Ik werk 11 uur p/w en hij ca 40 uur p/w Hoe kunnen we het samenvoegen?

We helpen we elkaar vaak bij elkaars werkzaamheden en krijgen van elkaar opdrachten. Dit is best ingewikkeld qua boekhouding ed
Kunnen we dit op een of andere manier anders doen? Bv dat mijn man mijn bedrijf op zijn naam zet en ik hem help? Ik mag 12 uur per week werken en heb daarnaast een WGA uitkering

Ik heb weleens iets gelezen over een meewerkaftek

Kan iemand ons advies geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat kun je op verschillende manieren doen.
laatst werd mij verteld hoe je het meeste fiscale voordeel uit uw/een bedrijf kan halen en dat is doormiddel van een
eenmanszaak en een BV onder een V.O.F.

hoe die constructie precies in elkaar zit weet ik (nog) niet. dat kunt u het beste navragen aan uw boekhouder.
ik neem aan dat uw beide daarvan gebruik maak.

veel succes