Waar kan ik een nieuw bordspel voorstellen?

Welk bedrijf in Nederland behandeld nieuwe concepten voor bordspellen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Informeer eens bij de landelijke spellenvereniging Ducosim.
Die kunnen je vast verder helpen
11 jaar geleden
Hier kun je ook informatie vinden: http://www.999games.nl/pages/over-ons/jouw-spel-bij-999-games.php

Het concept is even eenvoudig als het klinkt. Jij neemt je spel mee, 999 Games gaat het spelen met behulp van jouw uitleg. Een speelbaar prototype met vlot werkende spelregels is wel een vereiste.
Kom met je spel naar De Flint en meld je aan om je spel te laten testen. We werken met een inschrijflijst, de ervaring leert dat mensen die zich aan het begin van de dag aanmelden, over het algemeen dezelfde dag nog hun spel kunnen laten testen. Maar kom wel op tijd, want vol is vol. Als we bezig zijn, is er overigens genoeg te doen op de spellenbeurs. Misschien kun je jouw spel zelfs extra testen met andere aanwezige spellenliefhebbers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rare min.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak kennis met mijn minnaar Stippel, het is net een schaduw, soms al binnen 2 min na plaatsing dus het is ook nog eens iemand die altijd de NU op GV pagina aan heeft ;)
Mocht u van mening zijn dat uw concept nieuw en wellicht zelfs uniek is en Jumbo het concept willen voorleggen voor verdere ontwikkeling/distributie dan kan dat in eerste instantie alleen via de email naar concept@jumbo.eu.

Het concept wordt uitsluitend in behandeling genomen wanneer de e-mail van de volgende informatie is voorzien:
a. korte beschrijving van het concept
b. doelgroep spelers
c. doelgroep kopers
d. speelduur
e. evt. afbeeldingen van het concept