Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een vraag over het starten van een adviesbureau. Ik wil graag adviseren en helpen bij mensen in de financiele problemen.

Het zal o.a. gaan om de uitgaven te controleren en in overleg te wijzigen om zo meer structuur en prioriteit te organiseren in de uitgaven en het budget van de client. Ook zal er worden geadviseerd worden in het bewandelen van de juiste weg naar bezuinigen en instellingen.

Nou is mijn vraag, om een dergelijk adviesbureau te starten, is daar een speciale vergunning of toestemming voor nodig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien moet je even bij een adviesbureau binnenlopen? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en dat vraagt dat dan hiér???????
jammer dat er geen rubriek 'domme' vragen is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ha, die Gast9894;

Google eens op 'vestigingseisen'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eerst eens naar de kamer van koophandel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie link daar staat in geschreven.

http://www.kvk.nl/bedrijfstarten/default.asp

succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar mijn idee zijn daar geen speciale vergunningen voor nodig. Het is geen beschermde functie. Jouw overtuigingskracht zal van belang zijn en je kennis op de vlakken waar ondernemers kunnen besparen. Jouw factuur zal in ieder geval lagen moeten zijn dan de besparingskosten die jij kunt adviseren. Anders heeft het 'besparen' geen zin. Welke ideeën heb je nu om startende ondernemers een besparing te bieden?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding