Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een nederlands supermart beginnen in portugal hoe kom ik aan nederlandse produkten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Importeren vanuit Nederland. Dus onderhandelen met de producenten of kopen bij een groothandel en dan (laten) vervoeren naar Portugal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij voor een " ondernemer", toch niet zo moeilijk. Maak een bedrijfsplan waarin deze vraag NATUURLIJK ook in hoort. Zo naar de vraag te hebben gekeken, lijk je mij een nieuwkomer. Toch? Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de produkten in Nederland kopen, en naar Portugal laten transporteren.
Mag ik dit leuke idee afraden? Er zijn al een aantal winkels die Nederlandse produkten verkopen, en die met moeite hun hoofd boven water kunnen houden. Daarbij is het aantal Nederlanders ook niet zo groot (ik spreek nu wel over de Algarve).Verder zijn er heel veel Nederlandse produkten te koop bij de Aldi-Lidl en de Continent tegen prijzen die jij nooit kunt waarmaken, door de hogere inkoop-transport en BTW die je moet doorberekenen. Alle produkten moeten een extra etiket en gebruiksaanwijzing in het Portugees hebben, produkten met een korte houdbaarheid worden niet altijd snel verkocht, vergis je niet in deze stap. Doe eerst goed markt onderzoek, denk nog een keer goed na en bezoek Portugal zonder vakantie ideen. voordat je begint is mijn raad. Als je nu rondkijkt, zie je geen mens lopen, en dat duurt nog 3 lange maanden, dat er geen cent te verdienen valt. Bedenk iets anders. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf in Nederland inkopen doen en zelf vervoeren of een vervoersbedrijf regelen of met een supermarkt in Nederland gaan praten in Spanje heb je 3 supermarkten die Hollandse spullen verkopen oa jumbo euroshopper van ah en de spar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding