waar kun je producten heel goedkoop kopen in grote aantallen zodat je ze zelf weer kunt verkopen???

ik ben benieuwd naar leuke accessoires en dergelijke om zelf te verkopen. maar waar kun je die heel goedkoop vinden? die komen meestal uit China of zo maar ik kan nergens iets op internet vinden. ik wil wel grote aantallen dus das geen probleem. heef iemand een link? dankjeee!
greetz luca!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.3K

Antwoorden (11)

Ik woon in Rotterdam en als je de auto neemt voor een dagje en de havens afstruint, kom je geheid wel een container tegen waar je voor een prikkie een heleboel accessoires (uit China) kan kopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Iets makkelijker is Deal Extreme. Kent quantumkorting, maar reken op een levertijd van een maand:

http://www.dealextreme.com/c/weird-stuffs-1100
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je ingeschreven staat bij de KvK kan je bij groothandelaren terecht
Als je dingen wilt verkopen zal je dat sowieso moeten doen. Je moet je ook aanmelden bij de belastingdienst. Er komt nogal wat bij kijken, op de site van de KvK vind je meer info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou alibaba.com kunnen proberen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je "made in China . Com" intypt bij Google dan kom je al een heel eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou om te beginnen eerst wat kleinere aantallen . kopen.
Als nieuw bedrijf zit je toch altijd met opstart problemen.
Zeker in deze tijd,Gevestigde bedrijven hebben al de grootste moeite om hun hoof boven water te houden,Maar wel een pluim, je bent wel ondernemend,maar wees niet overmoedig, zint voor je begint
12 jaar geleden
Op Dealextreme kun je heel veel dingen ("gadgets", troep, onderdelen voor electronica) kopen tegen bespottelijke prijzen. Daarnaast kun jevolgens mij ook in bulk kopen en hoe meer hoe goedkoper. Je moet, naar mijn ervaring, wel rekening houden met wat langere levertijden. een linkje: http://www.dealextreme.com/

succes! :)

oh en overigens...je vindt er ook wel namaakspullen enzo...die zijn vanzelfsprekend (merkbaar) niet zo goed als de echte ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op marktplaats zoekt naar `partijen` vind je allerlei restpartijen met spul om door te verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wacht dacht je van Dealextreme, focalprice, tinydeal en ga zo maar door. zo iets bedoel je toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze ook niet zo goedkoop kopen om daarna duur te verkopen. Maar als je echt goedkoop wil moet je langs de markten gaan. Daar verkopen ze verschillende goedkope accessoires. Veel succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je uit China wilt bestellen dan zou je eens kunnen kijken op www.aliexpress.com

Wanneer je geen KvK hebt of wilt, dan kun je ipv groothandels (ben je KvK voor nodig) ook eens kijken op artikelnaam + grootverbruik, of artikelnaam + staffelprijzen.

Dit kunnen ook interessante prijzen zijn, vooral omdat je ook zegt dat echt grote aantallen geen probleem zijn.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar alibaba dat is een website waar je producten van de fabrikant kan kopen