hoe lang duurt het na faillissement dat je de wsnp in gaat?

wij zijn in augustus failliet verklaard. Dit moet opgeheven worden ivm te weinig baten.. en hopelijk dan positief schrijven van curator naar rechtbank om wsnp in te kunnen.... maar hoe lang duurt zo'n traject normaal gesproken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan per rechtbank verschillen maar na de aanvraag moet je toch wel rekenen op enkele weken.
De WSNP zelf loop 3 jaar als je je in de tijd aan de afspraken/regels hebt gehouden moet je weer naar de rechtbank de rechter kan je dan 'een schone lei'geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk failliet of de zaak? Je krijgt enkel WSNP als je kunt aantonen dat je niet schuldig bent aan de schuld.