Hoe kan je makkelijk, goedkoop en snel je 'bedrijfje' promoten?

een vriend van me en ik willen samen een bedrijfje oprichten wat zeker aanslaat. het enige wat nog nodig is, is het promoten. hoe doe je dit goedkoop en goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Facebook is the place to be! Open een pagina met een naam waarmee ze bijvoorbeeld jouw bedrijf zo zouden kunnen vinden.
Wanneer je jullie zou googlen dan tikt men bepaalde zoekwoorden in, maar daar een combinatie van en open op die naam een facebookpagina.

Indien je op hyves staat, zet daar ook zoveel mogelijk info op over je bedrijf en mail dit naar al je vrienden.

Maak gebruik van al dat soort site, twitter jezelf helemaal rot en vertel het de hele wereld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je zou het op forums/sites kunnen doen, alleen zou ik het wel eerst aan de admins daar vragen.

Toegevoegd na 9 minuten:
EDIT: En volgensmij heb ik de vraag dus verkeerd begrepen, dacht dat het om een internet bedrijf ging...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou flyers kunnen uitdelen op feesten. Of ze ergens ophangen. Je kan ook iets op zo'n advertentie briefje schrijven in een supermarkt.
veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Folders laten maken en die zelf bezorgen ;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe mee aan acties van GroupDeal e.d., je betaald dan best veel commissie, maar je betaald echter alleen als je daadwerkelijk wat binnen krijgt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Zorg dat je publiciteit genereert.
Benader lokale en regionale kranten zodra de plannen uitgevoerd worden (het bedrijf opgericht is).
Als het indrukwekkend genoeg is zullen andere media als radio en TV volgen.

2. Verder kun je voor belangrijke input over jullie plannen terecht op HigherLevel.
Een forum waar zich een netwerk van professionals bevindt, gesubsidieerd door ministerie van Economische Zaken. Het is gericht op ondernemers en startende ondernemers. En je kunt er met ALLE vragen terecht, en krijgt een professioneel antwoord.

http://www.higherlevel.nl/forum