hoe kan ik het beste in de regio reclame maken voor mijn nieuwe bedrijf,adv.in krant al geprobeerd en folders in brievenbussen ook,nog andere tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou je er wel rekening mee dat het nu zomervakantie is? De meeste mensen zullen je reclame nu niet zien, omdat ze in het buitenland zitten, of op de camping. Beter adverteren als straks iedereen weer aan het werk en naar school is, en het wat slechter weer wordt (dan zijn mensen meer geneigd de foldertjes en de plaatselijke kranten te lezen).

Antwoorden (6)

Je zou reclame kunnen maken op de regionale radio/televisie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adverteer op Buurtlink.nl voor jouw regio. Het ligt er aan wat voor bedrijf het is, welke doelgroep je hebt, maar je zou ook bij supermarkten kaartjes op kunnen hangen.

Elke week een kleine advertentie in de plaatselijke krant, en dan bedoel ik onder de rubrieksadvertenties, die zijn niet zo kostbaar. Zo is er hier iemand die echt elke week adverteert dat ie wasmachines e.d. repareert. Het blijft hangen als je elke week datzelfde kleine berichtje weer leest. Herhaling is de kracht van reclame ;-)

Zelf werk ik momenteel bij een benzinepomp, en mensen leggen bij ons soms ook kaartjes of foldertjes neer, die worden vaak meegenomen. Bv carwash, een discotheek, evenement, biertaxi, wat maar enigszins toepasselijk is.

Ik zou nog wel veel meer kunnen bedenken, maar het ligt er echt aan wat voor soort bedrijf het is, dus waar jij je klanten vandaan denkt te halen. Huisvrouwen, jongeren, mensen die interesse ergens in hebben? Vooral op internet zijn er mogelijkheden zat, maar moeilijk om je daar tips voor te geven als ik niet weet wat je doelgroep is ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
persoonlijk vind k reclame vanuit luchtbalon of met spandoek achter klein vliegtuigje altijd erg leuk
maar of dat haalbaar is licht aan de grootte van je bedrijf, en de mogelijke winst die te behalen is met dat soort stunts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek een leuke sportclub uit om te sponsoren. Of een bankje in het bejaardenhuis, of een geit in de kinderboerderij. Laat er vervolgens groots over schrijven in de lokale kranten.
Of: doe een leuke prijsvraag, bijvoorbeeld een fotowedstrijd. Heb je een etalage? Dan kun je ze tentoonstellen. Zorg voor leuke prijzen en maak van de prijsuitreiking een feestje met kranten er bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met hyves kun je ook adverteren in jouw regio... Marktplaats.. En twitter word ook steeds meer gebruikt als reclame en promoties.. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een website hebt zou je kunnen "link ruilen" jij zet een link van je leveranciers of klanten en hun de jouwe, of Google op link toevoegen