Hoe zou je een goed begin kunnen maken aan je eigen webshop?

Toegevoegd na 27 seconden:
En nog met een goed begin bedoel ik advertentie producten zulke tips....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf ook sinds kort een webshop en de beste reclame is mond op mond reclame. Als je er met mensen over praat en ze vinden het leuk zullen ze het ook sneller weer door vertellen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zet op marktplaats een advertentie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vista print kun je leuke visite kaartjes maken. Maar ook folders en ander leuk reclame materiaal!