Wie weet er een goede en goedkope drukker voor een kleurenbrochure in kleine oplage?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Ik ben nog niet uitermate bekend met deze site dus verwijder het gerust als 'reclame' niet mag, maar probeer anders multicopy, dat is een vrij bekende keten voor drukopdrachten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vistaprint
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
cheapy hp printer die op wat harder en glad papier kan printen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn verschillende bedrijven die digitaal drukken. Eigenlijk gewoon printen, maar dan met de kwaliteit van drukwerk.

De grootste aanloopkosten ten opzichte van conventioneel drukken heb je dan niet... het maken van platen, reinigen van de persen etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is de vraag waar je woont. In arnhem/velp zit abt en die is volgens mij niet heel duur..