Iemand een site waar ik kleding kan inkopen zonder kvk? Hoeft geen merk te zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Wehkamp.nl
Scapino.nl

Je kunt bij al dat soort zaken kleding inkopen als particulier.

Je betaald alleen de hoofdprijs, dat dan weer wel...

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je zelf niet aan een kvk nummer kunt komen, vraag dan iemand die wel zo`n nummer heeft om hulp.
Kost je misschien wat voor de moeite van die persoon, maar ben je wellicht toch nog goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd bedoel meer inkoopsprijs voor markt doeleinde etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook op de markt kun je onderhandelen over de prijs...
Als jij veel wilt afnemen kun je hoge kortingen vragen. Op Markplaats.nl worden ook vaak partijen kleding aangeboden. Voor zover ik weet hoef je daar niet persé een kvk nummer voor te hebben, om daarop te mogen bieden. Succes met je zaken!
Hier kun je ook kleding inkopen zonder KvK nr.