Zijn er ook websites in Duitsland die te vergelijken zijn met Marktplaats of Marktnet in Nederland? Zoja, welke?

E-Bay.de bedoel ik dan niet... Maar echt meer sites zoals Marktplaats...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
182.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats vind ik geen E-bay...
Bij E-Bay wordt geveild, bij marktplaats niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt... Het is onderdeel van Ebay, maar dat maakt het nog geen E-Bay...
Ik zoek een website die hetzelfde werkt als Marktplaats, dus waar advertenties geplaatst kunnen worden, zonder dat het product geveild moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fanta smaakt toch ook niet naar coca cola desondanks fanta van cocacola company is? Denk is na.

Antwoorden (7)

Hee FSF,

k ken er twee in Duitsland :

www.kijiji.de
www.markt.de

Echter is Ebay inderdaad wel de grootste in Duitsland en wordt het daar echt als marktplaats gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de meesten gebruiken ebay, de kans iets te verkopen is net zo groot als op marktplaats in nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
EBay kleinanzeigen is het meest vergelijkbaar met marktplaats
6 jaar geleden
Inderdaad Ebay kleinanzeigen (https://www.ebay-kleinanzeigen.de), heb ook een website gevonden hierover: https://www.99markets.eu
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedoel je Marktplaats om als particulier te gebruiken of om als bedrijf je producten op te verkopen, want dat kan op Marktplaats.nl ook.

Als je zakelijk wil gaan verkopen in Duitsland dan kun je naar eBay, Amazon, Allyouneed Marktplatz,Hitmeister, real.de, Mano Mano en idealo, Sommige van deze sites zijn alleen voor bepaalde productgroepen/branches geschikt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Op ebaykleinanzeigen.de koop je hetzelfde als op marktplaats.
Op kleiderkreisel.de of maedchenflohmarkt.de koop je alleen vooral dameskleren.
Alleen de verzendkosten over de grens zijn erg hoog.
Een oplossing daarvoor is http://www.huifkarverzendservice.nl

Happy shopping.
Zij verzamelen je pakjes op hun Duitse adres, en doen ze in Nederland op de post.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hier vind je een overzicht met Duitse Marktplaats varianten: https://www.ohdoejedatzo.nl/duitse-marktplaats-hoe-kan-je-er-kopen/