te veel betaalde belasting terug krijgen ?

vanaf 2007 betaal ik bijtelling voor mijn bus berlingo van 99. ben er nu achter dat dit niethoeft ,want vuile bus, (er staan vaste kasten in met verf en het stinkt ,dit staat in de belasting almanak)kan ik d belasting terug krijgen en hoeveel zou het dan ongeveer zijn?het gaat over 3 jaar ,citroen berlingo van 99 nieuwwaarde 13000 €

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Deze vraag heb je gisteren ook al gesteld ...

Het beste antwoord

Dan moet je de aangifte's invullen van die jaren, als je het digitaal doet zie je direct hoeveel je terug moet krijgen.

Je kan tot 3 jaar eenvoudig terugvragen (gewoon aangifte invullen).

Hoeveel je terugkrijgt is natuurlijk ook afhankelijk van de bijtelling ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kunt bezwaar maken tegen de aan u opgelegde belastingaanslag. Dit kan met terugwerkende kracht over een periode van vijf jaar. De belastingdienst berekent vervolgens of en zo ja hoeveel geld u dan terug kan krijgen.
AlphaLimaSierra