wat heb ik allemaal nodig (lees uitleg)

Hallo, ik wil graag vanuit huis een klein bedrijfje oprichten wat zich bezig houdt met webdesing en reclame maken / marketing. Wat heb ik allemaal nodig. Ik bedoel vooral als ondernemer

Weet jij het antwoord?

/2500

Een computer, internetverbinding, telefoonverbinding, eigen email adres, eigen website, geld dat zijn een paar van de dingen die je nodig hebt.

Inschrijving bij de kvk is ook altijd wel handig

Inderdaad spullen waarmee je je werk kunt doen: Computer Internet Telefoon Een ruimte waar je kunt werken (thuis/pandje huren) Website KvK nummer Bankrekening van de zaak Koffie En misschien werknemers?

Als jij je bezig wilt gaan houden met webdesign, dan heb je niet veel anders nodig dan een goede pc, goede kennis van webdesign en klanten. Klanten!! Mensen die gebruik willen maken van jouw kennis en jouw diensten!! Dus moet je reclame gaan maken voor jezelf. Maar je wilt je ook bezig gaan houden met reclame maken / marketing? Dan heb je daar toch verstand van? Dus begin eerst maar eens, met datgene waar je goed in bent. Als je wat gaat verdienen en het wordt een echt bedrijf, dan kun altijd nog verder gaan. Dan kom je er echt wel achter wat je nog nodig hebt. En dat is niet veel.

Je hebt een inschrijving nodig bij de KvK en een BTW nummer die je overigens bij de Kvk krijgt. Dan heb je een werkplek nodig met een pc , printer, papier enz. Bureau enz. Een bankrekening voor je zzp activiteiten Een simpele methode spreadsheet of kleinboekhoudprogramma om je inkomsten, kosten BTW en activa en passiva in bij te houden Dan moet je kunnen factureren met kvk nummer en btw nummer op je factuur. Daarnaast moeten de facturen oplopend worden genummerd. Ik laat het hier maar even bij. Bij de KvK kan je een starters cursus volgen er aan te raden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100