Waar kan ik deelcertificaten op vwo het beste doen?

Hoi,

Ik zit nu in havo 5 en besefte mij laatst dat ik geneeskunde zou willen doen. Ik heb een E&M pakket, dus moet ik deelcertificaten halen op VWO niveau van scheikunde, natuurkunde, biologie en wiskunde. Biologie heb ik al op TL examen in gedaan, dus ik heb hier al enige ervaring mee. Echter heb ik totaal GEEN ervaring met scheikunde en natuurkunde.

Ik wil in 1 jaar deze deelcertificaten halen, langer dan een jaar word hem niet. Ik heb al aan een VAVO school gevraagd of dit kan, maar volgens hen moet ik voor natuur- en scheikunde eerst een havo examen doen. Ik heb dit ook aan een ‘studieadviseur’ gevraagd van LOI. Die zei dat je bij het begin begint, dus het goed te doen is. Volgens mijn moeder zal LOI alles zeggen om aanmeldingen te krijgen. Ik weet niet wat ik moet doen en ik hoop dat iemand wat goed advies kan geven. (Graag alleen advies wat motiveert en niet de-motiveert)

Groetjes.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Cursussen
1.1K

Antwoorden (1)

je zou LOI kunnen doen. Ik weet niet of alle recensies zo even positief waren, ligt eraan wat jij ervan vindt. anders zou je even op internet verder kunnen kijken:) ik heb er nog niet heel veel ervaring mee haha maar wel van mn zusje, die zoiets ook wilde doen maar dan voor verijking.