Is er kans op werk met de diploma's BKB, PDB en MBA?

Ik heb geen opleiding, zoals SPD Bedrijfsadministratie of een studie op mbo-niveau op een reguliere school en ben me daarom aan het oriënteren op de studies BKB, PDB en daarna Moderne bedrijfsadministratie. Nu vroeg ik me af of er uberhaupt kans is op werk met deze diploma's of dat het zonde is van mijn tijd.

3 jaar geleden
in: Cursussen
2.4K

Antwoorden (1)

Daar kan je prima een baan mee vinden. Na de moderne bedrijfsadministratie kan je dan nog spd doen en daarna nog eens Hofam.
3 jaar geleden
GGeert94
3 jaar geleden
Ze zeiden namelijk tegen me dat je alleen een baan in die richting kan krijgen met een hbo-studie, vandaar mijn vraag.