welke cursus/training kan ik het beste volgen om Engels te leren om computertermen te kennen?

'k Heb basale kennis van Engels. De meldingen van computer/software zijn vaak in het Engels. Wat is een goede cursus/training om juist op dat gebied Engels te leren?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Cursussen
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Probeer voor de gein eens deze test:
http://www.cambridgeenglish.org/test-your-english/adult-learners/ (25 vragen, paar minuten van je tijd. Wat zijn je resultaten?) De vraag is of een cursus Engels belangrijk is of een cursus computergebruik/-terminologie.

Antwoorden (1)

Hiervoor volg je het best een cursus in het vak dat je wilt gaan doen.
Bijvoorbeeld computerbeheer, of computerprogrammeur, etc.
Aan een algemene cursus Engels heb je hierbij niets.