Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een goede pc (desktop) bouw cursus?

ik zoek een goede cursus waar je in een kleine groep leert hoe je een pc in elkaar zet en waar de onderdelen voor dienen youtube hal geprobeert maar is niets plz. help

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Cursussen
1.6K
Ritsuka
7 jaar geleden
volgens mij past elk onderdeel er maar op 1 manier in, dus als je alles bij elkaar gezocht hebt zou het moeten passen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Solliciteer bij een PC-reparateur als hulpje. Een betere leerschool is er niet !
(Lees meer...)
Een Pc bouwen is echt zeeeer gemakkelijk, met een goed build guide kom je er echt wel. Elke pc heeft dezelfde onderdelen en gaat hetzelfde in elkaar. (tenzij je je eigen liquid cooling loop maakt) maar daar ga ik niet van uit als beginner. Daarnaast komen alle onderdelen ook met een gedetailleerde handleiding over hoe het in elkaar gaat.

Als je vragen hebt kan je mij altijd een bericht sturen. (heb de mijne ook zelf in elkaar gezet, zie foto's)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding