Weet iemand een goede pc (desktop) bouw cursus?

ik zoek een goede cursus waar je in een kleine groep leert hoe je een pc in elkaar zet en waar de onderdelen voor dienen youtube hal geprobeert maar is niets plz. help

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Cursussen
1.6K
Ritsuka
7 jaar geleden
volgens mij past elk onderdeel er maar op 1 manier in, dus als je alles bij elkaar gezocht hebt zou het moeten passen.

Antwoorden (2)

Solliciteer bij een PC-reparateur als hulpje. Een betere leerschool is er niet !
Een Pc bouwen is echt zeeeer gemakkelijk, met een goed build guide kom je er echt wel. Elke pc heeft dezelfde onderdelen en gaat hetzelfde in elkaar. (tenzij je je eigen liquid cooling loop maakt) maar daar ga ik niet van uit als beginner. Daarnaast komen alle onderdelen ook met een gedetailleerde handleiding over hoe het in elkaar gaat.

Als je vragen hebt kan je mij altijd een bericht sturen. (heb de mijne ook zelf in elkaar gezet, zie foto's)