Mag ik een niet erkende cursus op mijn cv zetten?

Ik denk eraan om een cursus te volgen die online aangeboden wordt. Tijdens deze cursus heb je een paar keer per week online contact met je klas en mentor via google hangout. Omdat deze cursus op deze manier gegeven wordt is die niet officieel erkent. Het gaat om deze cursus:
http://www.animationmentor.com/workshops/maya-workshop-animation-basics/

Mijn vraag: Als ik deze cursus doe mag ik deze dan op mijn CV zetten als ik er bij vermeld dat het om een online cursus gaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Cursussen
1.8K
ronron1212
9 jaar geleden
Ja je mag alles wat jij van belang vindt op een cv zetten.

Het beste antwoord

Er bestaan geen vaste regels voor wat je wel en niet op een CV kunt zetten. Waar het om gaat is dat datgene wat je op CV zet: 1) relevant is, en 2) correct/volledig.

Als jij een cursus computer-animatie gaat doen, dan kun je die dus zeker op je CV zetten als dit relevant is voor de baan waarop je solliciteert, maar zet er duidelijk bij om wat voor soort cursus het ging, dus online, de duur/het niveau van de cursus, en of je evt. een certificaat hebt behaald.