Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je vrijwilligerswerk doen bij hetzelfde bedrijf/stichting waar je in loondienst bent?

Toegevoegd na 1 dag:
Dit is dus naast de werktijd, ik deed al vrijwilligerswerk gedurende de WW, daarna via de soc.dienst dit werk erbij

anneliez
13 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dat tijdens een langdurige ziekteperiode of gewoon naast je werktijd

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je dat werk in je vrije tijd doet en het is tevens niet het werk,waarvoor je normaliter betaald wordt,lijkt me dat geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja waarom zou dat niet mogen. Je kunt vrijwilligerswerk doen waar jij dat wil.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ja, je mag vrijwilligerswerk doen bij hetzelfde bedrijf/stichting waar je in loondienst bent, maar uiteraard moet je het dan "buiten kantooruren" doen, anders is er geen sprake meer van vrijwilligerswerk, maar van betaald werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal waar vrijwilligers worden gevraagd mag je vrijwilligerswerk doen maar dan wel in je vrije tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je baas het helemaal niet erg vindt als je naast betaalde uren ook onbetaalde uren draait. Ja hoor, als jij dat wilt, dan mag dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja natuurlijk mag dat.ik denk dat je baas erg blij met je is als je dat zou doen en het niet als overuren declareerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding