Hoeveel verdienen specialisten tegenwoordig gemiddeld?

Lijst van loon per medische specialisatie, met zo recent mogelijke data als het kan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Cao Zorg sector
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tussen de 70.000 en 130.000 per jaar.
Conform de Arbeidsvoorwaarden Medisch Specialisten.

http://www.dynawork.nl/cwz-dpo/ams/00_index_pagina/nieuws.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het ziekenhuis waar die specialist werkt opzoeken en dan op de specialist klikken.zien wat voor behandelingen of operaties hij doet en wat dat kost.succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De specialisten, die het meeste verdienen, zijn plastisch chirurgen en anesthesisten. Hun honorarium loopt in de tonnen, maar de juiste bedragen zijn mij niet bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrij gevestigde specialisten verdienen het meeste. Gemiddeld € 226.000 per jaar maar het kan per specialisme behoorlijk verschillen. Een radioloog kan aan een half miljoen euro per jaar komen. Het uiteindelijke netto inkomen hangt van meerdere factoren af, zoals aantal verrichtingen (dbc's) en kosten voor huur van werkruimtes, salaris van personeel etc.