Kan ik op een gratis manier inzien hoeveel werknemers, omzet etc een bedrijf heeft?

Benodigd voor een opdracht van school.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.8K

Antwoorden (5)

Dat kan via de Kamer van Koophandel maar kost € 2.90
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Handelsregister is openbaar, en in te zien bij de Kamer van Koophandel. Misschien gaat het niet via internet, maar het is niet verkeerd om eens naar de Kamer van Koophandel te gaan, en te zien hoe het daar gaat. Als je vertelt over je opdracht van school, zullen ze je met plezier helpen. Want wie weet, ga je later zelf een bedrijf beginnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Het handelsregister is openbaar maar het inzien van de gegevens behalve de echte basisgegevens kost geld. De inkomsten van het handelsregister is de bron van inkomsten van de kvk
Veel bedrijven verspreiden onder het personeel elk jaar een sociaal jaarverslag. Daar kun je dat soort gegevens in vinden.

Gewoon even vragen aan vrienden, kennissen, familie, of iemand zo`n jaarverslag voor je heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook het bedrijf bellen-mailen om een jaarverslag, hoef je de familie niet lastig te vallen
anneliez
13 jaar geleden
Veel bedrijven hebben hun jaarrekening en jaarverslag op internet staan zoek maar eens en zie wat je allemaal vind.