Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Je kunt bij die betreffende school je papieren opnieuw aanvragen. Je zult bewijsstukken mee moeten sturen en waarschijnlijk moet je er wat kopiekosten cq administratie kosten voor betalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het opvragen bij een of andere instantie (kan je opzoeken op internet). Ik weet wel dat het niet goedkoop is om aan te vragen. Ik heb een paar jaar terug ook geinformeerd. Weet dus nu niet hoe de prijzen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een vervangend document aanvragen via onderstaande site.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zat ik ook net te denken want ik heb deze organisatie voor mijn broer in het buitenland benaderd en kreeg wat nodig was.
Deze gegevens kun je bij de desbetreffende school aanvragen en dan krijg je een kopie ervan. 2 jaar geleden heb ik dit gedaan, en schrik niet, moest 48 euro betalen! Hoop voor jou dat jouw school andere prijzen hanteert.

Het is wel belangrijk dat je je diploma's hebt, natuurlijk vanwege het solliciteren, maar ook als je (in de toekomst) een huis wilt kopen. Want daar hadden wij de gegevens voor nodig, de hypotheekverstrekker wilde 'bewijs' zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding