kan je werkgever zien welke opleiding je gevolgd hebt?

Ik heb een A2 diploma handel, maar ook een getuigschrift van een 7de specialisatiejaar KMO administratie TSO. Kan mij werkgever zien dat ik een 7de specialisatiejaar gevolgd heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

als jij hem dat laat zien wel , anders niet . getuigschrift word nergens bijgehouden .....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De werkgever kan alleen de informatie zien die je hem zelf geeft. Die informatie kan hij wel natrekken, maar hij zal er niet spontaan achterkomen.

De oplossing is eenvoudig: zet in je CV bij het kopje Opleiding een 7de specialisatiejaar KMO administratie TSO, afgerond met een getuigschrift.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meetse werkgevers bekijken alleen je CV welke opleidingen je allemaal gevolgt hebben.
Als men dit echt wil natrekken kan men aan ministerie van vlaase gemeenschap vragen naar je gegevens.
Als je hoger onderwijs doet kunnen ze zien hoe veel studiepunten je hebt en welke credits je hebt behaalt.
En ze kunnen ook zien welke diplomas je hebt behaalt.

Toegevoegd na 1 minuut:
De beste actie is om in je CV je opleiding te zetten.