op welke uren heb ik recht om uitbetaald te krijgen?

Ik werk bij de albert heijn met een 6 uren contract en heb me recent ziek gemeld vanwege corona.
nou zou ik heel veel extra centen verdienen vanwege de pinksterdagen.
De volgende toeslagen zou ik krijgen als ik wel zou werken:
- zondag toeslag
- feestdag toegslag
- bcd uren
ik werk standaard op die dagen.

een jaar geleden
2K
Ritsuka
een jaar geleden
Als je ziek bent krijg je dat niet, helaas
ronron1212
een jaar geleden
Ja en wat is nu de vraag?

Het beste antwoord

Je hebt geen recht op de toeslagen. Kijk in de link bij het gedeelte:

Toeslagen bij ziekte
Bij ziekte vervallen eventuele toeslagen. Mocht je op een zondag ingepland staan en normaal 100% toeslag uitbetaald krijgen, dan krijg je in geval van ziekte deze toeslag dus niet uitbetaald.
een jaar geleden