hoe streng zijn is het algemeen een tattooverbod als er een is bij een bepaalde baan?

ik wil graag een kleine tattoo laten zetten, gewoon een mini hartje op mijn pols niks geks, maar ik vroeg me af hoeveel effect dit dan zou kunnen hebben op toekomstige banen. Hoe streng is een tattoo verbod? betekent dat helemaal geen tattoos? en word je erg snel afgewezen met een tattoo?

1.4K
tinus1969
2 jaar geleden
Wat voor soort werk wil je later doen?

Antwoorden (1)

Een verbod op zichtbaarheid van tattoos verschilt van bedrijf tot bedrijf. Er zijn bedrijven die geen anti-tattoobeleid voeren, er zijn bedrijven die een streng tattoobeleid voeren (op zichtbare tattoos) en er zijn bedrijven die kleine (niet aanstootgevende tattoos) toestaan.
Verder kan het aan de functie liggen hoe het beleid is.