Hoe kan ik ontslag nemen bij de jumbo zonder te gaan huilen?

Ik werk nu een jaar bij de jumbo maar wil ontslag nemen wegens stage volgend school jaar, alleen ben ik heel bang dit te doen (bij m’n vorige baan moest ik zelfs huilen toen ik ontslag nam) dus nu weet ik niet wat ik moet doen moet ik gewoon naar de winkel op mijn vrije dag opzoek naar mijn leidinggevende en ontslag nemen (tijdens werk gaat niet aangezien ik nooit met mijn leidinggevende werk) en iemand dan eventueel tips zodat ik niet weer ga huilen.

15.2K
tinus1969
2 jaar geleden
Ontslag nemen doe je normaal gesproken schriftelijk.
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Mailtje sturen

Antwoorden (1)

Dat kun je gewoon schriftelijk doen. Dan staat het ook direct zwart op wit.
Als je nog vakantiedagen over hebt, dan zul je die kunnen laten uitbetalen óf je kunt ze opnemen waardoor je eerder stopt bij de werkgever maar wel nog doorbetaald kan krijgen.

Voorbeeldbrief:

Betreft: beëindiging dienstverband

Geachte ......,

Via deze weg wil ik u mededelen dat ik mijn dienstverband bij de Jumbo per ….. wil beëindigen wegens een stage volgend schooljaar.
Ik heb er het afgelopen jaar van genoten om met u en de rest van het team samen te werken, en neem dan ook met een dubbel gevoel afscheid.
Ik hoop dat we contact blijven houden en ik zal nog regelmatig de winkel binnenlopen om boodschappen te doen.

Met vriendelijke groet,
SimonV
2 jaar geleden
GwnSaartje
2 jaar geleden
Dankjewel alleen zit ik dan nu weer met het volgende (ben met dit soort dingen echt super onzeker) moet ik de brief persoonlijk geven of in haar postvakje doen
SimonV
2 jaar geleden
Doe maar in het postvakje. Als je het persoonlijk geeft, kan je het net zo goed mondeling zeggen en dat vind je moeilijk...