Nee, of je moet ouderwets druiven gaan persen in een kuip. Volgens mij deden ze dat met blote voeten. Maar ik denk dat die kuipen verdwenen zijn
anneliez
3 jaar geleden
redder bij openbaar zwembad...
3 jaar geleden
Zwemleraar m/v
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Een baan voor Iemand die een thaise massage geeft door over je rug te lopen.
Een duiker want die draagt zwemvliezen.
Een voetmodel
3 jaar geleden
Schoonmaker (m/v) in de gebedsruimte van een moskee?
Computoon
3 jaar geleden
Een beroepsvisser draagt geen schoenen. Hij draagt laarzen, lieslaarzen, een waadbroek of een waadpak.
3 jaar geleden
Prostituees (v/m) dragen, over het algemeen, geen schoenen tijdens hun werk.
Antoni