Hoe slijten mijn broeken minder snel?

Goedemiddag allen, ik heb een vraag.
Ik werk nu sinds een half jaartje als vrachtwagenchauffeur. Om in beweging te blijven (en niet een hele dikke stereotype chauffeur te worden) blijf ik in beweging. Ik heb de auto de deur uit gedaan en fiets elke dag naar mijn werk. (32min heen, 32min terug)
Ik merk mijn werk broeken heel snel slijten, en eigenlijk altijd scheuren op het kruis. Dit komt vooral denk ik door van en naar mijn werk fietsen.
Ik doe inmiddels ongeveer 3 maanden met een (werk)broek.

Herkent iemand zich in dit probleem en heeft iemand een oplossing?
Ik denk zelf geen jeans werkbroeken maar eerder van die 'klusjesmannen' broeken van Polyester moet kopen?

Alvast bedankt! Vrgr

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Op de fiets een andere broek aandoen?
Rieneke1
3 jaar geleden
Zou een stoffen hoesje om het zadel misschien helpen?

Antwoorden (1)

Het hangt vooral af van de soort broek die je draagt, als deze dik genoeg is en uit sterk materiaal is gemaakt, moet die in principe niet snel slijten.