Wat verdien je als 19-jarige bij de Trekpleister?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
5.4K
ronron1212
3 jaar geleden
Hoeveel uur ga je werken?
Pieterke
3 jaar geleden
Vraag het aan de klantenservice:https://service.trekpleister.nl/topic/BBNBcJYzFBvL2CQEH/article/Zv24TKWtZrCSRKFxg
Amadea
3 jaar geleden
En wat voor werk ga je daar doen, vakken vullen, kassa?
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Meestal gewoon het minimumloon bij zulke bedrijven

Antwoorden (1)

Als vakkenvuller of verkoopmedewerker (bijbaan) verdien je:
voor 3 uur per week ca. €100 per maand bruto
voor 12 uur per week ca €400 per maand bruto

Werk je in dienstverband
voor 24 uur per week ca €670 per maand bruto (ex vakantie geld)
voor 32 uur per week verdien je ca €900 bruto (ex vakantie geld)

Dit is overigens heel makkelijk zeg te berekenen via hun website, alwaar een salariscalculator per functie te vinden is