Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan een Albert Heijn jou laten werken tijdens je opzegtermijn terwijl je niet meer kan werken?

Ik ben kort geleden gestopt met een studie en daarom ben ik fulltime gaan werken. ik werk al 3 jaar bij de de Albert Heijn echter zag ik het niet echt zitten om daar te werken tijdens mijn tussenjaar. daarom ben ik vrijwel direct op zoek gegaan naar een andere baan en direct begonnen. ik werk hier 5 dagen van 6:00 tot 18:00 op locatie terwijl mijn werk in Albert Heijn om 5 uur begint tot half 9. het komt er dus op neer dat ik echt niet kan werken voor de Albert Heijn. ik heb vrijwel direct ontslag genomen op het moment dat ik wist dat ik hele dagen kon werken. mijn vraag is dus eigenlijk wat er gebeurd wanneer ik niet meer kom opdagen voor mijn werkavonden omdat ik heel simpel gezegd gewoon niet kan werken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.2K
Pieterke
3 jaar geleden
Je begint bij een nieuwe baan na je opzegtermijn dus niet tijdens.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb helaas een 0-uren contract ookal werk ik elke week wel 12 uur.
Dus vakantie dagen heb ik dan niet denk ik?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Pieterke, als een AH geen fulltime plek heeft voor iemand maar jij wel moet gaan werken omdat je heel de dag niks te doen hebt zou het toch wel een beetje vreemd zijn om bij deze albert Heijn te blijven vind je niet. mijn opzegtermijn loopt nog tot 3 januari wat ik ziezo al vrij lang vind.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Als je echt een 0 uren contract hebt, is je opzegtermijn 4 dagen. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/arbeidsovereenkomst-en-cao/vraag-en-antwoord/welke-contracten-zijn-er-voor-oproepkrachten#:~:text=De%20opzegtermijn%20voor%20een%20nulurencontract,in%20uw%20arbeidsovereenkomst%20is%20opgenomen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)