Heb je een shredder nodig als ijzerboer?

Ik wil graag ijzerboer worden daaron ben ik dit allemaal aan het uizoeken daarom vraag heb je een shredder nodig als ijzerboer bedankt voor het lezen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
TurfGraver
3 jaar geleden
Nee, een "ijzerboer" verzameld en sorteert.
Een recycle bedrijf zal dat verder verwerken.
tinus1969
3 jaar geleden
Waarom wil je ijzerboer worden ? Zo'n keuzeicm onvollediege kennis van het vak, fascineert mij.

Antwoorden (1)

Je hebt het niet per sè nodig, maar als ijzer klein gemaakt is, gaat er meer in een volume-eenheid.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oke dankuwel
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Een vraag als je een shredder hebt vedien je dan meer bij de metaal indostrie? Bedankt voor uw hulp
TurfGraver
3 jaar geleden
Een shredder wordt (doorgaans) gebruikt om het in hele kleine stukken te shredden voor het smelten.
Je wordt betaald per kilo, niet per liter en ze zullen niet extra betalen omdat jij het al geshred hebt (doen zij toch nog).
Om volume kleiner te maken (transport) zal eerder een pers gebruikt worden.