2 functies en ondersteunen bij ander afdelingen mag dat?

Hallo Allemaal,

Na mijn ongeluk en revalidatie heb ik niet kunnen studeren noch kunnen werken. Sinds eind 2018 ben ik via participatie begonnen met werken 2 maanden na 5 maanden thuis te zitten heb ik een andere baan kunnen vinden. Nou eerst was ik aangenomen voor 1 functie maar ze hadden niet veel werk dus heb ik heel vaak zitten niksen. Ik wilde niet stoppen met werken een andere baan vinden zou weer lang duren dus bleef ik maar komen. Nou hebben ze me ter ondersteuning bij 2 andere afdelingen ingezet daar ook weer zelfde situatie. In januari zeiden ze we willen jou in de team houden en hebben gezocht of er op andere afdeling een werk was. Waar ik allemaal hiervoor was ingezet zou komen vervallen en achter af zou ik meer uren werken. Dit is dus niet gebeurd en werk ik dus voor 2 functies 1 dag voor ene 2 dagen voor de nieuwe daarnaast zal ik nog een andere afdeling blijven ondersteunen. In deze 3 dagen met zo veel dingen tegelijkertijd vreet het mijn energie.

Ik kan me niet ontwikkelen of ervaring bouwen op een functie zodat het voor mij stuk makkelijker zou worden als ik nieuwe baan moet zoeken.

Ik voel me gewoon misbruikt terwijl ik voor zo een lachertje bedrag wordt uitbetaald waar mee ik niet kan leven en wel verwacht wordt dat ik me overal gaat inzetten en taken ga uitvoeren.

Aan UWV heb ik niet veel mijn vragen worden steeds niet beantwoord en ze sturen je alleen van kastje naar muur..

Wat kan ik het beste doen?

Groet!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K
MarBet
4 jaar geleden
In elk geval zal er niets veranderen als jij niets doet. Ik ken natuurlijk niet je omstandigheden en weet niet wat voor jou haalbaar is.
Heb je al eens bij een ROC (of hbo/uni) geïnformeerd wat de mogelijkheden voor jou zijn om een opleiding te volgen?
En met de werkervaring die je nu hebt, kom je misschien wel makkelijker weer aan ander werk dan eerder.

Antwoorden (1)

Ga op zoek naar een andere baan die je wel leuk lijkt en solliciteer. Als je wordt aangenomen kan je ontslag nemen.