Hoe moet ik een motivatiebrief eindigen als ik al een afspraak heb gepland?

Ik moet voor mijn opleiding een stage lopen. Heb dus al het een en ander rondgemailt, en heb een afspraak gepland voor een gesprek. Nu vraagt het bedrijf mijn CV en motivatiebrief. Hoe moet ik die eindigen? Normaal zou je eindigen met de vraag of ze een gesprek met je willen, maar dat kan nu niet.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
jodyenboyke
4 jaar geleden
Eindig met zoiets in ons gesprek (d.d.) zal ik een en ander nader toelichten.
paulus811
4 jaar geleden
Ik zou het iets enthousiaster brengen met zoiets als "Ik kijk ernaar uit om as. [datum] mijn brief aan u toe te lichten."
Pieterke
4 jaar geleden
Let ook op taal- en spelfouten. Rondgemaild is met een d op het einde en niet met een t.
paulus811
4 jaar geleden
Ik krijg jeuk van het woord 'rondgemaild', zowel met een t als met een d is het een maf woord.

Antwoorden (1)

Op onze afspraak van * datum* vertel ik graag wat uitgebreider dan in een brief kan.
Of gewoon op onze afspraak van *datum* vertel ik graag wat meer,
Het hoeft allemaal niet te hoogdravend. En vergeet niet die brief zelf ook mee te nemen naar het gesprek, zodat je hem te voren nog eens terug kunt lezen
anneliez